Vrijwilligersfeest 2017 - Xaveriusparochie-wijkcomite

Vrijwilligersfeest 2017

Parochie > Parochie Activiteiten
Vrijwilligersfeest op 24 februari in de Xaveriusparochie

Je hebt ze nog, de verschillende vrijwilligers die zich inzetten voor onze parochie. Een 30 tal van de vele anderen, die wegens omstandigheden niet aanwezig zijn, waren afgezakt naar onze jaarlijks etentje, aangeboden door onze parochie. Een feestelijk begin met een glaasje cava, gevolgd door een kaasbuffet en als toetje koffie met heerlijke pralines. Pastoor Didier, dankte iedereen voor zijn vrijwillige inzet gedurende een gans jaar. Zonder onze vrijwilligers kan een parochie niet leven. Nadien stelde iedereen zich even voor aan de andere en vertelde ook wat hij juist als taak heeft .

Na een uitgebreid kaasbuffet, gegarneerd met vers fruit, had onze kwismaster weer een fijne kwis in elkaar gestoken. Geen vragen om op te lossen, maar spreuken en gezegden herkennen die uitgebeeld werden door een tekening. En dan volgde nog een reeks met getekende monumenten en beelden van Antwerpen. Voor sommige niet gemakkelijk, voor andere een peulschil (?), toch volgens hun uitleg. Gelukkig zorgde onze kwismaster her en der voor tip. Vermits gewerkt met een team van 2 personen kon de uiteindelijke winnaars: Didier en Rita naar huis met een gratis toegangsticket voor de kleinkunstavond van de wijkfeesten.

En zeker niet te vergeten, die avond werd ook nog José Adriaenssen in de bloemetjes gezet voor haar jarenlange inzet voor het wijkfeest. Proficiat.
Na de koffie zakten stilaan alle gasten stilaan af naar huis. Een geslaagde avond. Nogmaals dank voor jullie inzet !