Brunch 30 november 2014 - Xaveriusparochie-wijkcomite

Brunch 30 november 2014

Brunch in de Xaveriusparochie
op 30 december

Ongelofelijk, dit jaar noteerden we 94 deelnemers aan onze jaarlijkse herfstbrunch. Ook enkele nieuwe mensen mochten we begroeten op dit heerlijk festijn. Vrijdag in de namiddag werd door de mannenploeg de tafels op hun plaats gezet. Enkele dames hielden zich bezig met het snijden van het papier voor de tafels en gezamenlijk werd alles voorzien van borden en bestek. In de voormiddag  van de zaterdag werd door de vaste ploegen het fruit voor de fruitsalade gesneden en werd eveneens de middentafel voorzien van de decoratie en schoteltjes, glazen, bestek.
Zondag 30 december kregen alle gasten een glaasje cava aangeboden, dit namens de parochie, naar aanleiding van het feest van St. Xaverius op 3 december. Dit werd uiteraard door de aanwezigen fel geapprecieerd. Een rijkelijk gevulde tafel met allerlei soorten broodjes, rozijnenbrood, kazen,  charcuterie, confituur, cornflakes enz.  nodigde iedereen uit om gezellig samen met vrienden, familie te brunchen. En natuurlijk een topper met liefde bereid spek met eieren.  Het was weer een voltreffer. Een bijzondere dank gaat aan alle dames die zich ingezet hebben bij de aankoop van al die lekkers, diegenen die de tafels mee versierden, de serviettenvouwster, de aanvulsters van het buffet, de koffie- en thee schenkers, de spekbakker,  en zeker niet te vermelden  de afruimers en afwassers.  Zonder hen zou er geen brunch zijn. Bedankt.