Nieuwjaarsreceptie 2015 - Xaveriusparochie-wijkcomite

Nieuwjaarsreceptie 2015

Nieuwjaarsreceptie in de Xaveriusparochie

Zondag 4 januari 2015 werd enkele dagen voor het Drie Koningenfeest na de eucharistieviering van 11.15 u een receptie aangeboden aan alle parochianen en dit vanwege het Parochieteam.
Lekkere toastjes (belegd door ons professioneel cateringteam), cava of fruitsap, iedereen kon met deze heerlijken de aanwezigen een gezond en gelukkig 2015 toe wensen.

Pastoor Didier had de parochianen gevraagd hun wens luid kenbaar te maken. Dit ging van goede gezondheid, fijne samenwerking, geduld hebben, elkaar leren begrijpen, luisteren naar nog meer wensen. Ook werd het parochieteam voorgesteld dat nu al uit 9 personen bestaat. We mogen dus spreken van een bloeiende parochie !

Langs deze weg wensen wij iedereen nog veel geluk, gezondheid en een fijn 2015 toe