Evenementen - Xaveriusparochie-wijkfeestcomite

St. Xaveriusparochie Borgerhout
en Evenementen Wijkfeestcomité
KERSTCONCERT
Soms sneeuwt het in december

Els Dottermans en Andrea Croonenberghs verzamelen op vraag van Nekka vzw voor de koudere dagen in december hele fijne liedjes van hoop, liefde, warmte, vrede, kerst.
Begeleid door de twee topmuzikanten Andries Boone en Pol Vanfleteren wagen ze zich soms solo, soms in duet aan een positieve boodschap in kerstliedjes met kleinkunstinvloed en kleinkunstliedjes met kerstinvloed.
Geen traditioneel kerstconcert, maar een brede keuze in afwachting van sneeuw in december.
Soms sneeuwt het, soms ook niet. Maar we kunnen er wel over zingen.

Kaarten en reservatie bij Marleen Oyen:

marleen.oyen49@gmail.com
Tel: 03.235.75.77 of GSM: 0497.63.12.34

Kaarten aan 16 € - Rekeningnummer BE59 3631 9482 3126
Evenementen Xaverius, Collegelaan 36, 2140 Borgerhout

29 september - KLEINKUNSTAVOND
"Het Lage Landen koor"
onder leiding van
Hans Primusz
en Nele Bauwens, presentatie en zang

Bestelling kaarten KERSTCONCERT

CONCERTEN gehouden in de
XAVERIUSKERK
1 juli
Koor " Waelrant"
10 februari
Koor " Zoveel Herz"
Solidariteits koor " Filet Divers"
Optreden " Chor-Rus"
Kinderkorenmoment Coloroso en Waelrant
XAVERIUSPAROCHIE

Kerstconcert op 23 december

Vrijdag 23 december werd er een kerstconcert georganiseerd in de Xaveriuskerk met Eva de Roovere en het Kleinkunstkollektief. Het werd geen tradioneel concert met de gekende kerstliederen, maar wel een verwijzend naar de Kersttijd: vrede, samenhorigheid, inzetten voor anderen. Eva putte uit haar eigen repertorium en het Kleinkunstkollektief zocht het in  het rijke aanbod van kleinkunstliederen.

Toch werden er ook enkele gekende kerstliederen ten gehore gebracht: Suzza Nina, Stille nacht Jezuke is geboren enzoverder.

Met een 100 tal aanwezige werd het een fijn en intiem concert.

Tijdens de pauze en na het concert kon in de Kerstbar nog een glaasje gedronken worden en nagepraat
Wijkfeestcomité Xaverius

Het wijkfeestcomité heeft als doel activiteiten in te richten om de sociale contacten tussen de bewoners van de wijk Xaverius te bevorderen, en nieuwe bewoners te verwelkomen. Alle activiteiten staan open voor alle lagen van de bevolking.

Kleinkunstavond in oktober 2022

Mathieu | Guilliaume
Voorbij
Het wijkfeestcomité organiseerde

Kleinkunstavond met Roel van Bambost
op 15 oktober 2021
in de polyvalente zaal van het Xaveriuscollege
Optreden Roel van Bambost
Roel van Bambost - zang en gitaar
Stef Wouters - gitaar
Gijs Hollebosch - mandoline, dobro
tijdens de pauze
Ons contacteren
Parochie St. Xaverius - Collegelaan 36 - 2140 Borgerhout - Rek nr: BE85 7370 6682 9306
Wijkcomite Xaverius - Collegelaan 36 -2410 Borgerhout - Rek nr: BE85 3630 5093 1306
Evenementen Wijkcomité - Collegelaan 36 - 2140 Borgerhout - Rek nr: BE59 3631 9482 3126
e-mail: info@xaverius-parochie-wijkcomite.be
Disclaimer
Alle foto's en teksten zijn eigendom van de parochie, kerkfabriek en wijkcomite Xaverius. Geen enkele foto of artikel mag gepubliceerd worden of gebruikt worden in artikels, websites zonder toestemming van de webmaster.
Bezwaren voor publicatie van foto's kunnen worden doorgestuurd via mail: info@xaverius-parochie-wijkcomite.be